top of page
Workshop om verksamhetsutveckling, What is next
What is next, Workshop

Föreläsning & workshops inom verksamhetsutveckling

What is next kan hjälpa er om ni:

  • Har behov av att samla hela eller delar av er verksamhet för en kickoff eller utbildning och vill utveckla ert team och skapa en bättre kundupplevelse. Oavsett om det är för en längre utbildningsserie eller om det är som inspirationsföreläsare vid ett tidsbegränsat tillfälle.

Jag är utbildad och har lång erfarenhet inom facilitering och workshops. Beroende på vilken typ av organisation och verksamhet som ni driver, anpassar jag upplägget för att ge er mest värde och resultat. Genom att jag i många år har arbetat med kvalitativ research ställer jag frågor som; ”varför?”, ”hur tänker du då?” en extra gång för att undvika att diskussioner hamnar på en ytlig nivå. Detta tvingar era medarbetare att analysera deras beteende och rutiner vilket är första steget till en förändring och förbättring.

Föreläsningar & workshops för en bättre kundupplevelse

What is next föreläsningar och workshops är ofta kopplat till kundupplevelse och att uppnå någon form av insikt och förändring hos medarbetarna.

 

Det kan handla om att på en mer övergripande nivå skapa:

  • en förståelse för hur stuprörsarbete i en verksamhet inte gagnar kundupplevelsen

  • insikter hur varje individ på företaget bidrar till kundupplevelsen.

 

I andra fall kan det handla om mer specifika föreläsningar och workshops som t.ex. hur:

  • kommunikation och återkoppling till kund kan förbättras

  • en verksamhet kan ta action utifrån sin kundundersökning i form av handlingsplaner

Vill ni att er föreläsning eller workshop inom verksamhetsutveckling ska fokusera på ett annat område? Kontakta mig för att skapa ett anpassat upplägg för er.

Workshop om verksamhetsutveckling, What is next
bottom of page