CX (Kundupplevelse)
Vill ni förstå era kunder bättre för att skapa en bättre kundupplevelse och mer lönsam verksamhet? What is next kan hjälpa er att förstå er konsuments behov, se över var det brister/finns förbättringsmöjligheter i arbetsprocessen samt att implementera förändringar som krävs.
För att skapa en bättre kundupplevelse är det helt nödvändigt att förstå kundens behov, drivkrafter och beteende. I sin tur är det viktigt att skapa realistiska, tydliga ramverk samt processer för verksamheten och alla medarbetare. Detta hjälper jag er med genom exempelvis kundresekartläggning eller att se över nuvarande undersökningsmetoder.
Läs mer nedan om två tjänster som jag erbjuder inom Kundupplevelse.
Workshop/föreläsningar
Föreläsningar & workshops med fokus på att skapa en bättre kundupplevelse.
What is Next finns tillänglig i hela Sverige för Workshops och föreläsningar oavsett om det är för en längre utbildningsserie eller om det är som inspirationsföreläsare vid ett tidsbegränsat tillfälle som t.ex. kickoff etc.